اخبار افغانستان آریانا نیوز / آغاز روز پیشرفت ها در روند صلح افغانستان آریانا نیوز - وزارت دفاع امریکا با انتقاد شدید از عملکرد رهبران حکومت افغانستان، می گویند که رهبران سیاسی و نظامی افغانستان، اراده لازم برای جلوگیری از.

اخبار افغانستان آریانا نیوز / آغاز روز پیشرفت ها در روند صلح افغانستان آریانا نیوز - وزارت دفاع امریکا با انتقاد شدید از عملکرد رهبران حکومت افغانستان، می گویند که رهبران سیاسی و نظامی افغانستان، اراده لازم برای جلوگیری از.. داغ ترین اخبار افغانستان و جهان را در اپلیکیشن آریانا نیوز دنبال کنید. مرکزهای لوگر، پکتیکا، کنر، پکتیا و ده ولسوالی بدست طالبان افتادند. همزمان با این،طالبان حملات گسترده ای را در سراسر افغانستان راه اندازی کرده اند. افغانستان نیازمند یک مداخله فوری برای حفاظت از غیرنظامیان است. كمك جديد امريكا به نيروي هوايی كشور؛ وضعيت فعلي اين نيروها چگونه است؟ خبر تجهيز نيروهای هوایی كشور از سوي آمريكا ديروز توسط اجمل عمر شينواری، سخنگوی.

مرکز ولایت کُنر افغانستان هم سقوط کرد. Ariana news live stream پخش زنده تلویزیون آریانا. شوک به پرسپولیس| حمید مطهری سرمربی فولاد می شود؟ مشرق نیوز. در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ تحولات اخیر در افغانستان تاثیر بسزایی در بازار ارز داخلی ایران نداشته، این در حالی است که تحولات داخلی تاثیرگذاری بیشتری بر نوسان نرخ ارز داشته است. آقای اسحاق زی به شورای امنیت گفته است که بیش از ۲۰ هزار جنگجوی ۲۰ گروه هراس افگن به شمول القاعده و داعش در افغانستان علیه نیروهای افغان می.

Ariana News 6pm News 01 June 2021 آریانا نیوز خبرهای پشتو ۱۱ جوزا ۱۴۰۰
Ariana News 6pm News 01 June 2021 آریانا نیوز خبرهای پشتو ۱۱ جوزا ۱۴۰۰ from tv.movs4u.site
تازه ترین اخبار سیاسی، ورزشی، سلامت، فرهنگی و هنری، علمی و فناوری، حوادث و اقتصادی ایران و جهان و کلیپ های صوتی و تصویری را در آفتاب نیوز ببینید. به دنبال اعلام دو شرکت انگلیسی و اماراتی در زمینه عدم پرواز بر فراز حریم هوایی افغانستان با توجه به شرایط خاص این کشور، شرکت‌های دیگر بین‌المللی نیز هشدارهای منبع خبر افکار نیوز است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. افغانستان, اخبار افغانستان, ویدیو, عکس, گزارش, مقاله خبری, هواشناسی افغانستان, نرخ اسعار به افغانی. صابون مجلس به تن رئیسی هم خورد. کلیه امکانات این پروگرام رایگان بوده و بدون نیاز این پروگرام شامل آخرین و بروزترین اخبار افغانستان و جهان در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، حوادث و پوشش مهمترین. #afghanistan #news #افغانستان #اخبار #خبرگزاری آریانا نیوز. تمام حقوق این سایت متعلق به سایت تقویم افغانستان میباشد. 50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл.

همزمان با این،طالبان حملات گسترده ای را در سراسر افغانستان راه اندازی کرده اند.

وزارت دفاع امریکا با انتقاد شدید از عملکرد رهبران حکومت افغانستان، می گویند که رهبران سیاسی و نظامی افغانستان، اراده لازم برای جلوگیری از. داغ ترین اخبار افغانستان و جهان را در اپلیکیشن آریانا نیوز دنبال کنید. اخبار ارز و طلا را میتوانید از این سایت دنبال کنید. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد. این حکومت و این دولت را عاقبت خوشی در انتظار نخواهد بود. افغانستان نیازمند یک مداخله فوری برای حفاظت از غیرنظامیان است. به‌ باور این کاربران، پاکستان در جنگ افغانستان دخیل است و برای رسیدن به صلح در افغانستان باید بر پاکستان فشار آورده شود. ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر حضور سه. همزمان با این،طالبان حملات گسترده ای را در سراسر افغانستان راه اندازی کرده اند. سردبیر وبسایت رسمی طالبان با تاکید به پایان اشغال افغانستان توسط ترکیه و دیگر نیروهای خارجی اظهار داشت: در خبرگزاری فارس تازه ترین اخبار ورزشی، حوادث، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ایران و جهان را مطالعه نموده و در بخش فارس من درخواست خود را از مسئولین مطالبه نمایید. ایجاد حکومت موقت محور نشست عبدالله و شماری از سیاسیون کشور.

اخبار ارز و طلا را میتوانید از این سایت دنبال کنید. مرکز ولایت کُنر افغانستان هم سقوط کرد. آقای اسحاق زی به شورای امنیت گفته است که بیش از ۲۰ هزار جنگجوی ۲۰ گروه هراس افگن به شمول القاعده و داعش در افغانستان علیه نیروهای افغان می. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. > مجموعه اخبار افغانستان در بازتاب نیوز.

ستاره های مود پاکستانی با زیورآلات ساخت مهاجرین افغان تصاویر Marcus Reid
ستاره های مود پاکستانی با زیورآلات ساخت مهاجرین افغان تصاویر Marcus Reid from ariananews.co
تازه ترین اخبار سیاسی، ورزشی، سلامت، فرهنگی و هنری، علمی و فناوری، حوادث و اقتصادی ایران و جهان و کلیپ های صوتی و تصویری را در آفتاب نیوز ببینید. كمك جديد امريكا به نيروي هوايی كشور؛ وضعيت فعلي اين نيروها چگونه است؟ خبر تجهيز نيروهای هوایی كشور از سوي آمريكا ديروز توسط اجمل عمر شينواری، سخنگوی. اخبار روزانه، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، نرخ افغانی به تومان، نرخ اسعار امروز و ده ها موضوع دیگر با تمرکز بر افغانستان. این حکومت و این دولت را عاقبت خوشی در انتظار نخواهد بود. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. طالبان حالا به ۵۰ کیلومتری کابل رسیده و مهم‌ترین ایالت‌های افغانستان را هم اشغال کرده است. در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ تحولات اخیر در افغانستان تاثیر بسزایی در بازار ارز داخلی ایران نداشته، این در حالی است که تحولات داخلی تاثیرگذاری بیشتری بر نوسان نرخ ارز داشته است. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات کشور نیز گسترش دهد.

افغانستان نیازمند یک مداخله فوری برای حفاظت از غیرنظامیان است.

ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر حضور سه. افغانستان نیازمند یک مداخله فوری برای حفاظت از غیرنظامیان است. تازه ترین اخبار ومقاله ها در مورد افغانستان به انگلیسی ، آ لمانی ، فرانسوی وروسی. طالبان حالا به ۵۰ کیلومتری کابل رسیده و مهم‌ترین ایالت‌های افغانستان را هم اشغال کرده است. پیامد‌های مخرب موج سوم پناهجویان افغانستان برای ایران. مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. در خبرگزاری فارس تازه ترین اخبار ورزشی، حوادث، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ایران و جهان را مطالعه نموده و در بخش فارس من درخواست خود را از مسئولین مطالبه نمایید. طالبان اعلام کرد که هواپیمایی که دوشنبه ۲۷ ژانویه در شرق افغانستان سقوط کرده هواپیمایی است متعلق به نیروهای نظامی آمریکا. مرکز ولایت کُنر افغانستان هم سقوط کرد. دستور به سفارت آمریکا در کابل:وسایل و اسناد حساس را نابود کنید/جانسون:به افغانستان پشت نمی کنیم. این حکومت و این دولت را عاقبت خوشی در انتظار نخواهد بود. کلیه امکانات این پروگرام رایگان بوده و بدون نیاز این پروگرام شامل آخرین و بروزترین اخبار افغانستان و جهان در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، حوادث و پوشش مهمترین. ایجاد حکومت موقت محور نشست عبدالله و شماری از سیاسیون کشور.

ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر حضور سه. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. مرکز ولایت هلمند افغانستان سقوط کرد. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد. در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ تحولات اخیر در افغانستان تاثیر بسزایی در بازار ارز داخلی ایران نداشته، این در حالی است که تحولات داخلی تاثیرگذاری بیشتری بر نوسان نرخ ارز داشته است.

عکس های جدید طالبان عکس نودی
عکس های جدید طالبان عکس نودی from cdn.nody.ir
شوک به پرسپولیس| حمید مطهری سرمربی فولاد می شود؟ مشرق نیوز. به دنبال تصمیم یک طرفه در نظام آینده افغانستان نیستیم. مرکزهای لوگر، پکتیکا، کنر، پکتیا و ده ولسوالی بدست طالبان افتادند. وزارت دفاع امریکا با انتقاد شدید از عملکرد رهبران حکومت افغانستان، می گویند که رهبران سیاسی و نظامی افغانستان، اراده لازم برای جلوگیری از. در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ تحولات اخیر در افغانستان تاثیر بسزایی در بازار ارز داخلی ایران نداشته، این در حالی است که تحولات داخلی تاثیرگذاری بیشتری بر نوسان نرخ ارز داشته است. به‌ باور این کاربران، پاکستان در جنگ افغانستان دخیل است و برای رسیدن به صلح در افغانستان باید بر پاکستان فشار آورده شود. افغانستان نیازمند یک مداخله فوری برای حفاظت از غیرنظامیان است. سردبیر وبسایت رسمی طالبان با تاکید به پایان اشغال افغانستان توسط ترکیه و دیگر نیروهای خارجی اظهار داشت:

آقای اسحاق زی به شورای امنیت گفته است که بیش از ۲۰ هزار جنگجوی ۲۰ گروه هراس افگن به شمول القاعده و داعش در افغانستان علیه نیروهای افغان می.

#afghanistan #news #افغانستان #اخبار #خبرگزاری آریانا نیوز. آقای اسحاق زی به شورای امنیت گفته است که بیش از ۲۰ هزار جنگجوی ۲۰ گروه هراس افگن به شمول القاعده و داعش در افغانستان علیه نیروهای افغان می. مرکز ولایت کُنر افغانستان هم سقوط کرد. به‌ باور این کاربران، پاکستان در جنگ افغانستان دخیل است و برای رسیدن به صلح در افغانستان باید بر پاکستان فشار آورده شود. کاربران گرامی، شما می توانید از این به بعد خبرها، مقالات، تحلیل ها و یا تصاویر و ویدیوهای خبری خود را برای ما روان کنید تا در خبرگزاری آریانا نیوز منتشر شود. سردبیر وبسایت رسمی طالبان با تاکید به پایان اشغال افغانستان توسط ترکیه و دیگر نیروهای خارجی اظهار داشت: اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان را در این بسته مشاهده کنید. اخبار روزانه، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، نرخ افغانی به تومان، نرخ اسعار امروز و ده ها موضوع دیگر با تمرکز بر افغانستان. به دنبال تصمیم یک طرفه در نظام آینده افغانستان نیستیم. دستور به سفارت آمریکا در کابل:وسایل و اسناد حساس را نابود کنید/جانسون:به افغانستان پشت نمی کنیم. مرکز ولایت هلمند افغانستان سقوط کرد. در يك ماه اخير جنگ در افغانستان به‌یک‌باره شعله‌ور شده و طالبان با سرعت بيشتری. ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر حضور سه.

به‌ باور این کاربران، پاکستان در جنگ افغانستان دخیل است و برای رسیدن به صلح در افغانستان باید بر پاکستان فشار آورده شود اخبار افغانستان. کاربران گرامی، شما می توانید از این به بعد خبرها، مقالات، تحلیل ها و یا تصاویر و ویدیوهای خبری خود را برای ما روان کنید تا در خبرگزاری آریانا نیوز منتشر شود.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook